Nieuwe dakvensters die voor (drie)dubbel zoveel daglicht zorgen

Met een dakvenster haal je natuurlijk daglicht binnen in donkere ruimtes of in kamers waar geen ramen aanwezig zijn. Omdat meer daglicht meer geluk brengt, pakt VELUX uit met twee nieuwe dakvenstervarianten die voor een dubbele of driedubbele hoeveelheid daglicht zorgen: een gemotoriseerd raam op zonne-energie en een manueel uitzetbare variant.

Panoramisch zicht

Enkele jaren geleden lanceerde VELUX het 2-in-1 en 3-in-1 dakvenster. Dat bestaat uit twee of drie ramen in één enkel raamwerk. Zo geniet je met één enkele installatie van dubbel of driedubbel zoveel daglicht. Het 2-in-1 dakvenster tovert een donkere kamer om tot een aangename thuiswerkplek of speelruimte voor je kinderen. Met het 3-in-1 dakvenster creëer je een panoramisch uitzicht vanuit je woonkamer of keuken.

2 nieuwe varianten

Om in te spelen op de huidige behoeftes, introduceert VELUX nu twee extra varianten voor de 2-in-1 en 3-in-1 dakvensters: een gemotoriseerde versie op zonne-energie en een manueel uitzetbare variant.

Het gemotoriseerde dakvenster is uitgerust met een automatische regensensor en is bedienbaar vanop afstand via een draadloze wandschakelaar of via een mobiele app. Het raam wordt gedreven door zonne-energie en heeft geen bedrading nodig.

Vanaf het najaar is ook het manueel uitzetbare dakvenster verkrijgbaar. Dat heeft een handmatige uitsteek en bodemopening waarmee je het raam naar buiten kan openen voor een ononderbroken en onbelemmerd weids uitzicht.

Richtprijs:

  • 2-in-1 manueel uitzetbaar dakvenster: vanaf 800 euro excl. btw
  • 2-in-1 gemotoriseerd dakvenster met zonne-energie: vanaf 1.085 euro excl. btw
  • 3-in-1 manueel uitzetbaar dakvenster: vanaf 1.168 euro excl. btw
  • 3-in-1 gemotoriseerd dakvenster met zonne-energie: vanaf 1.810 euro excl. btw

Meer info: www.velux.be

Het beste van Livios in je mailbox?

Schrijf je in op de Livios nieuwsbrief en ontvang twee keer per week het laatste (ver)bouwnieuws, nuttige tips en tonnen inspiratie.

Volg ons op social media