Menu ×
Dit partnerbericht werd gepubliceerd door Verelst Woningbouw en Renovatie en is dus niet geschreven door Livios.

Aannemingen Verelst verlengt contract met Rode Duivels

Aannemingen Verelst en de Rode Duivels zijn ook voor de volgende twee jaar bevoorrechte partners.

 Het contract dat Aannemingen Verelst en de KBVB in 2008 aangingen is vanavond officieel verlengd door Kurt Geens (Aannemingen Verelst), Steven Martens (secretaris-generaal van de Koninklijke Belgische Voetbalbond) en François De Keersmaecker (voorzitter van de voetbalbond). Bij de ondertekening sprak Kurt Geens de uitdrukkelijke wens uit dat het partnership mag leiden tot een prachtige Braziliaanse apotheose in 2014.

De ondertekening vond plaats in het prestigieuze kader van De Warande in het centrum van Brussel. Aannemingen Verelst vernieuwt het partnership met de KBVB voor een periode die loopt tot en met de nieuwe wereldbekercampagne ‘Brazilië 2014’.  Kurt Geens, managing director van Aannemingen Verelst, is er dan ook van overtuigd dat de Rode Duivels zich gaan kwalificeren. Kurt Geens sprak in De Warande voor een uitgelezen gezelschap van ondernemers vooral over de noodzaak om het stadiondossier in België nu meteen aan te pakken. “We moeten iedereen oproepen om een strijd aan te knopen met het NIMBY-syndroom, de kwalijke gewoonte van de Belg om geen zoemende mug is zijn achtertuin te verdragen. Dromen mogen we niet laten fnuiken door individuele belangen en eindeloze procedures.”

Andere gastspreker was de Nederlandse marketeer en innovator Marjet Rutten. Zij had het vooral over de snelle veranderingen in de bouwsector. “Of het nu gaat om techniek, duurzaamheid, klantgerichtheid, samenwerking of de vraag vanuit de markt; de ontwikkelingen volgen elkaar in hoog tempo op en afwachten wordt steeds risicovoller.”

Ook Steven Martens, secretaris-generaal van de KBVB, weet wat verandering is sinds zijn overstap van het tennis naar de voetbalwereld. Als verantwoordelijke voor het extra-sportieve moet hij er vooral voor zorgen dat de Rode Duivels hun successen verzilveren naast het veld. Dat gebeurt nu met het organiseren van uitdagingen tussen spelers en publiek in de aanloop naar de interlands. De uitdagingen zijn een realisatie van het communicatiebureau Boondoggle uit Leuven. Met dat bureau gaat ook Aannemingen Verelst in zee om de naambekendheid van het bedrijf verder te vergroten.

Info: Kurt Geens:  kge@verelst.be of GSM0479/98.47.46

Wat schreef de Livios-redactie over start?