Menu ×
Dit partnerbericht werd gepubliceerd door Recticel Insulation en is dus niet geschreven door Livios.

Recticel Insulation wint ExpoBella! Award

Powerroof dakisolatie op Batibouw 2008

Foto: Recticel Insulation

ExpoBella! Award 2008

Foto: Recticel Insulation

De ExpoBella! Award voor de beste beursdeelname is uitgereikt aan Recticel Insulation. In de categorie standen tot 88 m² wint het Wevelgemse bedrijf voor haar deelname aan Batibouw 2008. Eerder won Recticel Insulation een Batibouw Communication Award voor de beste beurscommunicatie.

In de categorie standen tot 88 m² gaat de ExpoBella! Award voor de beste beursdeelname dit jaar naar de firma Recticel Insulation uit Wevelgem voor haar deelname aan Batibouw 2008. Dit omvat de hele communicatie vóór, tijdens en na de beurs. Juryvoorzitter en initiatiefnemer Gerard van Os mocht de bronzen award overhandigen aan Valerie Deraedt, marketing manager van Recticel Insulation.

Na enkele schrikkeljaren nam het bedrijf in 2008 opnieuw deel aan Batibouw en moest zich tevreden stellen met een kleine stand van 22 vierkante meter. Dankzij een hele reeks doordachte communicatiemiddelen werd Batibouw 2008 echter een groot succes!

Batibouw 2008 was de lancering van een nieuwe campagne voor Powerroof dakisolatie, met de natuur – een schildpad – als inspiratiebron.
Heel wat aannemers voor dakwerken kwamen langs op de stand van Recticel Insulation. Via een professionele opleiding konden zij erkend Powerroof installateur worden. Vandaag, een jaar later, zijn ze reeds met méér dan 200.
Daarnaast lokte een wedstrijd, waarbij één iemand Powerroof dakisolatie kon winnen, flink wat particuliere bezoekers naar de stand. Vooral de opvallende advertenties in kranten en andere media en de Powerroof draagtassen op Batibouw zelf, sprongen in het oog. 

De ExpoBella! Award is voor Recticel Insulation alvast een bekroning voor de vele inspanningen op het vlak van marketing en communicatie. Recticel Insulation gaat intensief door en is vast van plan om te blijven uitpakken met doordachte campagnes.

Wat schreef de Livios-redactie over isolatie?