Menu ×
Dit partnerbericht werd gepubliceerd door Recticel Insulation en is dus niet geschreven door Livios.

Recticel Insulation lanceert nieuwe campagne voor Eurowall, de smalste spouwisolatie

Voor deze nieuwe campagne voor Eurowall werd de natuur gebruikt als inspiratiebron. Eurowall is dan ook meer dan 'zomaar' spouwisolatie: het is een perfect isolerende, duurzame en ultrasmalle spouwisolatie.

Dat Recticel Insulation haar inspiratie haalt bij de natuur is niet zo verwonderlijk: isoleren is namelijk goed voor het milieu. Minder verwarmen leidt tot minder CO2-uitstoot en energiebesparing en zorgt dus voor milieuwinst.

De productinnovators van Recticel Insulation laten zich dan ook inspireren door de natuur. Zo ontwikkelden ze Eurowall, een perfect isolerende, duurzame en ultrasmalle spouwisolatie. De nieuwe campagne zet dan ook alle troeven van Eurowall in de kijker. De campagne is een visuele vertaling van de missie van Recticel Insulation: duurzame isolatieproducten- en concepten produceren die bijdragen tot een aanzienlijke energiebesparing in bouwprojecten en het comfort voor de eindgebruiker verhogen. Dit alles met de grootste zorg voor kwaliteit, mens en milieu.

De nieuwe campagne baadt in een volledig nieuwe look voor Recticel Insulation. Hierbij wordt telkens één natuurbeeld gekozen als inspiratiebron voor het isolatieproduct. Het natuurbeeld voor Eurowall is een schelp, waarvan de ruwe zijde beschermt tegen aantasting (cement), en de glanzende zijde reflecterend is. De schelp is bovendien dun, stevig en vormvast, vochtbestendig en perfect hermetisch gesloten, als bescherming voor het dier. Allemaal eigenschappen die we ook terugvinden bij Eurowall. De uitstekende kwaliteit en duurzaamheid van Eurowall spouwisolatie bieden de bewoner van de woning comfort en bescherming, en dit levenslang.

Met zijn nieuwe, extra efficiënte tand- en groefverbinding, ingenieuze bekleding en uitstekende isolatiewaarde draagt Eurowall bij tot een energiezuinige woning, die ook beantwoordt aan toekomstige regelgevingen. Eurowall is dan ook meer dan 'zomaar' spouwisolatie: het is een investering in de toekomst met hoog rendement, zowel vanuit financieel als ecologisch oogpunt.

Binnenkort is de nieuwe Eurowall campagne voor het eerst te zien op volgende beurzen in België:

Passive House 2008, Tour & Taxis Brussel, 13 en 14 september 2008

Bouw- & immosalon, Flanders Expo Gent, 11 tot 19 oktober 2008

Bouwen Wonen Nu, Beurshalle Brugge, 21 tot 30 november 2008

Energie & Habitat, Namur Expo, 21 tot 24 november 2008

Wat schreef de Livios-redactie over isolatie?