Menu ×
Dit partnerbericht werd gepubliceerd door Fluvius en is dus niet geschreven door Livios.

Geen stroom in huis?

Foto: Fluvius

Het overkomt ons allemaal wel eens: plotseling valt bij je thuis de stroom uit. Wat doe je in zo’n geval? Bel je een elektricien, bel je Eandis of ga je zelf op zoek naar je stoppenkast?

Als antwoord op die vaak voorkomende vraag ontwikkelde Eandis een nieuwe webtool, ideaal voor je smartphone of je tablet. Die helpt je met enkele simpele en duidelijke vragen stap voor stap naar de juiste oplossing. Zo kom je in geen tijd te weten of je een probleem hebt met een bepaald toestel of er een probleem aan het elektriciteitsnet is of dat je best iemand de elektrische kabels in jouw huis laat nakijken.

De vaststelling van de oorzaak is vaak al de helft van de oplossing. Aan de hand daarvan helpt de webtool je te bepalen wie te contacteren of welke stappen je zelf kunt zetten om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Weten wie je best kunt contacteren, kan je ook wat geld besparen. Laat je nodeloos de techniekers van Eandis ter plaatse komen, dan zijn we genoodzaakt om je die verplaatsing aan te rekenen. Uiteraard willen we zulke situaties het liefst zo veel mogelijk vermijden.

Daarom bieden we onze nieuwe webtool aan. Gaat bij jou thuis ineens het licht uit, surf dan naar www.eandis.be/geenstroom . Daarmee helpen we je vlot naar de juiste oplossing.

Meer informatie over dit bericht?


Wat schreef de Livios-redactie over voorbereidende werken?