Dit partnerbericht werd gepubliceerd door Vandersanden en is dus niet geschreven door Livios.

Het nieuwe Vandersanden-logo, een weerspiegeling van de kernwaarden

Vandersanden pakt uit met een nieuw logo. Geen totale vernieuwing, maar een aanvulling van het vertrouwde logo met een statement van onze kernwaarden, nl. “Creating Quality Bricks”. We willen met deze vernieuwing van het logo, onze bedrijfsidentiteit niet alleen meer kenbaar maken, maar bovendien extra versterken.

“Creating quality bricks” oftewel “het creatief omgaan met baksteen, en het leveren van optimale kwaliteit”. Dat weerspiegelt als geen ander een aantal van onze kernwaarden. Bovendien wil Vandersanden in de toekomst zijn exportactiviteiten verder gaan uitbouwen en zich internationaal nog meer gaan profileren. Dit vernieuwde logo past dan ook perfect binnen deze strategie.

Achter de naam Vandersanden schuilt een jong gemotiveerd team dat blijft streven naar optimale kwaliteit en continue innovatie. Daarbij trachten wij steeds flexibel in te spelen op de veranderende behoeften van de markt. Al deze factoren hebben bijgedragen tot de kracht van onze firma.