Menu ×
Dit partnerbericht werd gepubliceerd door Daikin Airconditioning Belgium en is dus niet geschreven door Livios.

Stand By Me, het nieuwe Daikin serviceprogramma

Daikin Stand by Me

Foto: Daikin Airconditioning Belgium

Het nieuwe Daikin Stand by Me service-programma werd speciaal ontwikkeld voor u en garandeert het beste op het gebied van comfort, energie-efficiëntie en opvolging van de nieuwe installatie door erkende partners.

Daikin Stand by Me zorgt voor « Peace of Mind » zodat u zorgeloos kan genieten van een optimaal comfort. Het enige dat u hoeft te doen om van de voordelen van dit programma te genieten, is uw Daikin toestel registeren op www.standbyme.daikin.be .

Voordelen Stand by Me

  • Gratis verlenging van de garantie met zes maanden op zowel de wisselstukken als de werkuren en dit vanaf de opstart van de installatie.

  • Snelle opvolging door de zelf gekozen Daikin Service Partner. Daikin Service Partners werken uitsluitend met Daikin wisselstukken en beschikken over alle technische kennis om alle mogelijke problemen die zich kunnen voordoen op te lossen.
    Van zodra het toestel geregistreerd wordt, wordt de partner automatisch op de hoogte gebracht. Vanaf dan zullen u en uw Daikin Partner via e-mail op de hoogte gebracht als uw installatie een onderhoud nodig heeft. Dit garandeert:
    • up-to-date contactgegevens van uw Daikin Service Partner
    • een snelle en betrouwbare service
    • een optimale efficiëntie van uw installatie dankzij het correct onderhoud
    • toegang tot uw persoonlijke Stand By Me account met alle informatie over uw installatie zoals inbedrijfstellingsrapporten, interventie- en onderhoudsrapporten.
  • Uitgebreide garantie op wisselstukken. U krijgt de mogelijkheid om de garantie uit te breiden tot acht jaar na de opstartdatum. Dit geeft onder meer de zekerheid dat u geen hoge herstellingskosten heeft en dat de installatie optimaal functioneert dankzij de correcte opvolging van uw Daikin Service Partner.

Met dit nieuwe online platform streeft Daikin ernaar u een maximale zekerheid en service te bieden. Deze dienst wordt aangeboden bij de aankoop van een hybride warmtepomp, een lucht/water warmtepomp, een water/water warmtepomp en een verwarmingsketel (gas en mazout). (toestellen aangekocht na 1 april 2015)

Klik hier om meer te weten en te genieten van het lanceringsaanbod.

 

Wat schreef de Livios-redactie over verwarmingstechniek?