Dit partnerbericht werd gepubliceerd door Deceuninck en is dus niet geschreven door Livios.

Haal meer uit uw ramen

Deceuninck, producent van pvc raam- en deursystemen, lanceerde rond Batibouw 2011 een nieuwe promotiecampagne. Onder het motto ‘haal meer uit uw ramen’ wil het bouwers en verbouwers overtuigen om hun woning goed te isoleren en aandacht te besteden aan de kwaliteit van ramen en deuren. Optimaal geïsoleerd schrijnwerk levert nu eenmaal een serieuze besparing op de energiefactuur op en verhoogt het wooncomfort. Omdat Deceuninck ramen en deuren al standaard beter presteren dan de door de overheid opgelegde strenge energieprestatieregelgeving (EPB), focust de campagne maximaal op de energie-efficiënte en comfortverhogende eigenschappen van de Deceuninck pvc ramen en deuren.

Maar er is meer. Net zoals bij de vorige actie heeft Deceuninck opnieuw een aantrekkelijk financieel aanbod uitgewerkt: bij aankoop van minimaal 10 ramen in kleur krijgt de consument een energievoordeelcheque van 250 euro; bij aankoop van minimaal 5 ramen in kleur is dat 100 euro. Dat extraatje is vooral mooi meegenomen voor al wie een energieprestatiecertificaat (EPC) nodig heeft en daarvoor zijn woning moet laten keuren door een EPC-deskundige.

De campagne wordt gevoerd via advertenties in vakmagazines en met reclamespots op de nationale radiozenders. Verder krijgen de Deceuninck Preferred partners een compleet pakket promotiemateriaal. Van een informatieve ‘energiekrant’ tot strooifolders, te personaliseren radiospots, offerte- en autostickers …. Aan alles werd gedacht.


Alle info en voorwaarden, preferred partners, alsook de te downloaden cheques zijn terug te vinden op de campagnesite www.haalmeeruituwramen.be of via www.deceuninck.be.
Beide beslist een bezoekje waard.

Wat schreef de Livios-redactie over ramen en deuren?