Gaas uit vliegenraam Velux
Het gaas is losgekomen uit het vliegenraam van Velux. 2 haakjes zijn losgekomen. Die haakjes zaten vast in rail. Hoe krijg ik die haakjes terug in de rail om het gaas terug strakker te maken.
Beste bezoeker,
Op 30 mei sluiten we definitief onze deuren. We zijn trots op alle inspiratie, advies en projecten die we de voorbije jaren met onze lezers en partners hebben kunnen delen.
Voor ons is het nu tijd voor een nieuw project. Bedankt voor het vertrouwen in ons merk de afgelopen jaren!
Team Livios
Gaas uit vliegenraam Velux
Het gaas is losgekomen uit het vliegenraam van Velux. 2 haakjes zijn losgekomen. Die haakjes zaten vast in rail. Hoe krijg ik die haakjes terug in de rail om het gaas terug strakker te maken.
Google is uw vrouw of vent, die weten ook alles.
Maar Youtube is uw vriend :o))) verschillende fimpjes als je surft met gaaas velux strak houden
Heb ik al gedaan, maar vind geen filmpje

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Wist je dat er in België meer dan 140 inbraken per dag worden gepleegd? Met deze vijf tips maak je je woning inbraakveilig.
Lees meerWil je nieuwe ramen en deuren laten plaatsen? Ontdek hoe je plaatsers vergelijkt en een goede plaatser voor je ramen en deuren kiest.
Lees meer
Zelf een vliegenraam plaatsen is eenvoudig én budgetvriendelijk. Ontdek hoe je het aanpakt en wat het ongeveer kost.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen