Jo790

Jo790

Andere professioneel

Lid sinds 10/10/2016

• 2 vragen gesteld
  • 2 vragen beantwoord
  • 1 lid bedankt

Geschiedenis

mijn tuinmuren staan lelijk en met meerder aanbouwlijnen erin... soms wat weggesleten verf  en andere delen ruwe baksteen en diepere slechte voegen  enz..

ik dacht i.p.v. te schilderen ( +- 120m2 ) te werken met een cementoplossing : KALEIEN of kleiten zoals men soms zegt. Weet iemand mij raad en info te geven : wat juist van product en of samenstelling en aanbrengen, verwerken..  ondergrond vochtig maken..of  of ?

beste dank, vriendelijke groeten

Jo

Bekijk

een tijd terug werd door aannemer CV volledige installatie gedaan van centr. verwarming : condensatieketel op gas.

Ik stelde nogal vrij vlug een ongelijkmatige warmteafgave in living vooraan vast ( lauw tot bijna koud )

Er zijn 2 tussenkomsten geweest, maar probleen blijft toch bestaan (zij het iets minder misschien maar toch )

Nu is mijn vraag zijn 4 radiatoren op EEN circuit, waarvan twee grote in living en een gewone op slpk. boven en een kleine in hall niet teveel ? Let wel boven is  'n reserve voorzien om evt op slpk. 2 eveneens een gewone rad. te kunnen bijplaatsen

Beste dank en vriendelijke groeten

Jo

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag