Ronny126

Ronny126

Andere particulier

Lid sinds 02/09/2016

• 1 vraag gesteld
  • 2 leden bedankt

Geschiedenis

Ronny126

Verhoogde tuin nieuwbouw

2 reacties· · #Tuin

Bij onze nieuwbouw hebben wij onze tuin op de zelfde hoogte aangelegd tot aan de scheiding waardoor wij zo een 40 a 50 cm hoger liggen als de tuin van de achter buren. De achter buur heeft dan ook beklaagd dat hij wateroverlast heeft door de verhoging.wij hebben dan ook dadelijk 1m breed de verhoging verwijderd  tot oorspronkelijke hoogte.ondanks onze inzet is de buurman niet tevreden en klaag dit aan bij de gemeente, Om alles tot een goed einde teverlopen vraag ik raad op de gemeente en zij bevestigde dat dit voldoende is, het water dat nog toeneemt komt van de buurman zelf door het dak van zijn tuinhuis dat zonder afvoer op ons eigendom vloeit.via telefoon heeft de gemeente ons verwittigd dat zij een bezoek zouden brengen.De amtenaar vertelde dat wij 3m alles terug op oorspronkelijke hoogte moesten verwijderen. er werd geen aandacht gegeven van het tuinhuis, op mijn aandringen werdt vermeld dat dit al meer dan 30 jaar zo is, de 3m was niet dadelijk de bedoeling en ik vraagde  voor een ander oplossing. andwoord 3m en punt Ik laat de amtenaar ook weten dat ik niet akkoord ga bij deze beslissing, andwoord 3 weken de tijd. De amtenaar is verwijderd zonder A mij de documenten van de klacht te laten inzien B geen enkel document te laten onder tekenen en C ik dacht dat er 2 personen op bezoek zouden komen 1 als getuigen van ruimtelijke orde. is dit wel de normale gang van zaken ?

alvast bedank.

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag