Geluidsisolatie laten plaatsen .
Binnenkort ga ik verhuizen naar mijn eigen appartement . De huurders gaan in december vertrekken .Nu , ik heb gisteren de vrouw van de huurders aan de lijn gehad om het een en ander te bespreken .Op het einde zei ze dat ze eigenlijk blij zijn dat ze daar moeten vertrekken . Ze hebben nogal veel geluidsoverlast van de bovenburen .De kinderen hollen continu met een bal op een af , ze spelen zelfs voetbal op hun appartement .En na middernacht horen ze de tv nog spelen .Ze hebben hun al gevraagd om stller te zijn en toen dat niet hielp , de politie gebeld , maar niks helpt . De politie kunnen natuurlijk op dat moment geen geluidsoverlast constateren , omdat het dan " toevallig" stil is .Nu heb ik toch een beetje schrik voor het lawaai dat ik zal moeten ondergaan , ik hou nogal van mijn rust .Dus nu ben ik van plan om mijn plafond in de woonkamer en 1slaapkamer te laten isoleren tegen het lawaai . Wie heeft hier ervaring mee ? Wie heeft die geluidsisolatie ooit laten plaatsen of misschien zelf geplaatst ? En helpt die isolatie redelijk tot goed ? En welke isolatie raden jullie aan ? Wat zijn de kosten ongeveer voor de plafonds samen met de afmetingen van circa 40 vierkante meter ? Bedankt alvast , groeten , Swa .