Batterij
Mijn doelstelling is om elektrische energie op basis van het nacht tarief op te slaan met als bedoeling een energie back-up te bekomen van een tot 3 dagen waarmee ik nodig elektrisch vermogen behou voor minimum een dag stroom en deze als back-up te kunnen gebruiken/ bij stroom panne niet zonder komen stroom te vallen en op zijn beurt niet onder te moeten doen in comfort betreft een stroom panne, ingeval geen stroom panne plaatsvindt zou het systeem gebruikt worden om in de elektrische energie op basis van nachttarief op te slaan en overdag dit vermogen te kunnen benutten met de doelstelling geen dagtarief te moeten betalen. nu bestaan er dergelijke systemen gekoppeld aan een energie leverancier waar bij de stroom leverancier indienen tekort aan groene energie gebruik zal maken van de desbetreffende accu in uw woning u betaalt de accu en heeft ze over X aantal jaar weer maar u bent in theorie gewoon een investeerder van de energie leverancier en houd er natuurlijk ook iets van over. De tesla powerwal is hier een voorbeeld van. Met andere woorden je koopt een batterij die een ander voor het grootste deel gebruikt terwijl het ding in uw woning hangt en dan zit ik te stelligste ook met de vraag wat als zo'n ding niet meer werkt containerpark??? betalen zal je wel doen ik zoek effectief dergelijk systeem dat ik gewoon aan sluit en het uur kan instellen van oplading en kan monteren/inpluggen tussen bijvoorbeeld de frigo/diepvries en het stopcontact de tv en het stopcontact, de kookplaten/mikrogolf en het stopcontact enzv zodat de grote verbruikers bij stroom panne altijd werken en op nachttarief functioneren. bestaat of kennen jullie dergelijk systeem of weten jullie hoe ik iets gelijk aardig. Maar iets onafhankelijk kan bekomen?