De dubbele beglazing in een paar aluminium ramen is niet meer luchtdicht.
Welke firma kan enkel de beglazing vervangen? J. KURRIS (Strombeek-Bever)
De dubbele beglazing in een paar aluminium ramen is niet meer luchtdicht.
Welke firma kan enkel de beglazing vervangen? J. KURRIS (Strombeek-Bever)
Beste Jan,
Als deze vraag nog van toepassing is voert de firma Weemaes glas uit Gent zulke werken uit. Ze komen ook tot jouw streek.
www.weemaesglas.be
Licht je ook even in bij je verzekeringsagent, deze komen misschien tussen.
mvg, Tim
Zoek eens op "Glashandel". Zij kunnen ook dubbele beglazing op maat laten maken en plaatsen. Afhankelijk van de ouderdom van de bestaande beglazing kan er dubbele beglazing met beter isolerende eigenschappen (en dezelfde dikte) bekomen worden.
Bekijk ook uw verzekeringpolis eens bij glasbreuk of aandampen van dubbele beglazing gedekt is. Vermoedelijk zal ieder glas een afzonderlijk schadegeval zijn, dus per ruit een vrijstelling van +-250,00€
Dag Tim,
Bedankt voor je bericht. Ik ga deze firma contacteren hiervoor.
Vriendelijke groeten, Jan.
Dag Hugo,
OK, bedankt voor je antwoord.
Vriendelijke groeten, Jan
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Deze awardwinnende zonwering met verlichting houdt je huis koel, biedt sfeervolle ledverlichting én verhoogt de veiligheid.
Lees meerAlles over het vliegenraam: soorten, materialen, prijzen, onderhoud én de beste tips voor elk type raam of deur. Ontdek het hier!
Lees meerOntdek alles over buitendeuren: materialen, stijlen, prijzen, isolatie, veiligheid en tips voor plaatsing en onderhoud.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen