2

Koude brug naar de glaslat

fransh
fransh
#Ramen en deuren · 7 jaren geleden

bij alluminium ramen moet dan tussen het glas en de profiel, een isolerende silicone of dergelijke gespoten worden,dus achter de glaslat voor deze geplaatst word ,dus om de koude tegen te houden naar de glaslat?

Alle reacties

0
Johnny0503
Johnny0503
6 41 Andere professioneel
7 jaren geleden

Beste, nee, alles is thermisch onderbroken , je glas, je kader , zodoende buiten en binnen gescheiden te houden.Tussen je glas zit een afstandshouder, dus kan je dara geen probleem hebben.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Bescherm je woning met een zonwering voor buiten: werking, soorten en prijs

Bescherm je woning met een zonwering voor buiten: werking, soorten en prijs

Je woning beschermen tegen oververhitting doe je met een zonwering voor buiten. Kies je voor screens, rolluiken of een overkapping? Wij maken je wegwijs!

Lees meer

7 tips om je garage te beveiligen tegen inbraak

7 tips om je garage te beveiligen tegen inbraak

Je garage inbraakproof maken? Kies een geschikte garagepoort en beveilig je garage zorgvuldig tegen inbrekers met deze tips.

Lees meer

De perfecte voordeur kiezen: materialen, stijlen, prijzen en tips

De perfecte voordeur kiezen: materialen, stijlen, prijzen en tips

Kies de perfecte voordeur: ontdek materialen, stijlen, prijzen en tips voor onderhoud. Alles wat je moet weten in één handig overzicht.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag