Verhoogd terras chappen en keramische tegels plaatsen
Ik wil laten chappen op een verhoogd terras en hier achteraf keramische tegels op lijmen. ( terras een meter boven grondoppervlak met betonblokken gemetseld met boven de betonblokken dallen die ook nog eens 3cm met beton en ijzermatten zijn verhoogd. De chappe moet in helling geplaatst worden van 9 naar 4 cm voor afwatering , daarop worden keramische tegels geplaatst van 2cm dikte. Geen opstijgend vocht door holle ruimte onder dallen.. Er komt een aquagoot in de chappe om het aflopende water op te vangen. Oppervlakte terras ongeveer 36,5 vierkante meter . Ik dacht aan gewapende chape met daarop een drainagemat en hieropvolgend keramische tegels dubbel te verlijmen. De chapper telt 12 euro/M2 voor de chappewerken. Ik lees her en der vanalles over folie, chapenetten, wapening, vezels , galvanetten, isolatiechappe, purplaten, versterkte chape , randisolatie en krimpvoeg, maar ben niet thuis met die begrippen. Dank voor uw reactie !

.png?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=aa1c3b131ad459789af7bbc370c02bf2)