Ondergrond voor bouwen van houten bungalow
beste,
bestaan er andere middelen dan een beton plateau te gieten voor
het bouwen van een houten bungalow plat gelijksvoer plat dak +-100m2
Ondergrond voor bouwen van houten bungalow
beste,
bestaan er andere middelen dan een beton plateau te gieten voor
het bouwen van een houten bungalow plat gelijksvoer plat dak +-100m2
Er zijn toch minstens 3 vereisten: het moet voldoende stabiliteit geven aan de houten constructie, het moet vochtbestendig zijn en duurzaam. Een zware houten balken of staalconstructie lijkt mij niet direct aangewezen. Een goed geconcipieerde sokkel in gewapend beton lijkt mij de meest degelijke constructie.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Scheuren en barsten in de muur door droogte? Ontdek met de nieuwe gevoeligheidskaart of jouw woning in een risicogebied ligt.
Lees meer
Je kan je kelder op twee manieren waterdicht maken: langs de buitenkant of langs de binnenkant. Ontdek alle methodes en hun kostprijs.
Lees meer
Nat weer kan voor vochtige kelders zorgen. Vochtexpert Michel Jans legt uit hoe je een vochtige kelder aanpakt.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen