Geen reactie van ramenleverancier door ziekenhuisopname

0

Geen reactie van ramenleverancier door ziekenhuisopname

Kvb7815
Kvb7815
#Regelgeving · 1 uur geleden

Ramen werden in juli geplaatst, toen ontdekt dat ze foutief geleverd waren, ramen teruggestuurd. Ramen zouden eindelijk eind september geleverd worden. Vorige week bericht van de kinderen dat de meneer mij momenteel niet kan verderhelpen wegens opname ziekenhuis. Wat uiteraard heel erg is.

Na een week geen communicatie of plan. Telefoon staat uit en er w niet geantwoord.op mails. De winter komt eraan en mijn achterbouw ligt open dus ik wil duidelijkheid. Ofwel komen de ramen toe en laat ik door anderen het plaatsen, ofwel wil ik mijn voorschot terug. 

Is dit bericht van hunzelf een ontbinding van het contract en zie ik mijn geld terug of toch aan de slag met een ingebrekestelling?

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Een huurcontract tekenen en opzeggen: dit zijn je opties

Een huurcontract tekenen en opzeggen: dit zijn je opties

Er zijn verschillende soorten huurcontracten die je kan afsluiten. Wat houdt zo'n contract in? En hoe kan je een huurcontract stopzeggen? Een overzicht.

Lees meer

Wat is het verschil tussen een compromis en wederzijdse (ver)koopbelofte?

Wat is het verschil tussen een compromis en wederzijdse (ver)koopbelofte?

Wanneer kies je voor een compromis of voor een wederzijdse koopbelofte? Twee documenten met hetzelfde doel, maar waar zitten de verschillen?

Lees meer

Minister van Energie lanceert gratis advies voor verbouwers

Minister van Energie lanceert gratis advies voor verbouwers

Vlaams minister van Energie Depraetere lanceert Mijn VerbouwBegeleiding. Verbouwers krijgen zo gratis advies op maat van hun verbouwing.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag