Beste, Hierbij zou ik graag wat info hebben over het vredegerecht. Ik ga een procedure starten met het vredegerecht tegen mijn onderbuurvrouw die de gemene delen gebruikt als stockage en gebruikt als hondewei. Ik sta op het punt mijn appartement te verkopen dus ik zoek een korte procedure om er voor te zorgen dat de regels worden nageleefd. Men heeft mij verteld dat je redelijk snel voor de rechter kan verschijnen(ongeveer 2weken) en dan heb je een uitspraak maar langs de andere kant is er mij verteld dat de tegenpartij uitstel kan vragen omdat er geen financiƫle middelen zijn. De inbreuken zijn: aftakken gemeenschappelijke elektriciteit, inpalmen gemene delen en ongekeurde elektriciteit. Al deze punten staan in de akte. Kan er ook een syndicus worden verplicht via het vredegerecht omdat dit momenteel niet mogelijk is omdat in de akte staat dat wij afstand doen van dit recht.( iedereen moet ermee akkoord gaan). Dank u voor jullie moeite en tijd alvast. Kemp Liam
Bekijk9876543210
VerbouwerLid sinds 09/03/2015
- 1 vraag gesteld
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen