Half december hebben we ramen besteld, die eind januari 2015 zouden geleverd worden. Telkens wordt de levering en plaatsing uitgesteld. De persoon waar ik de ramen besteld heb, werkt blijkbaar met een andere firma of als onderaannemer. Onlangs vernamen we dat zijn vorige leverancier er met zijn voorschotten vandoor is en heb dat op de man af gevraagd. Het was dus waar maar hij heeft blijkbaar een nieuwe leverancier en hij heeft zogezegd alle voorschotten uit eigen zak betaald. Donderdag nog heb ik gebeld en ze zouden vandaag maandag 30 maart geleverd worden, omstreeks 9h. Sinds deze morgen wacht er iemand en nog niets geleverd. Blijkbaar in de file door een zwaar ongeluk in brussel, doch geen enkel zwaar ongeval gemeld in brussel. Ik heb nu opnieuw gebeld en krijg als antwoord dat hij zijn advocaat een brief heeft laten schrijven dat ze bij geen levering voor 15 april een forse schadevergoeding moeten betalen. Opnieuw een truc om te rekken tot 15 april waarschijnlijk. Wat kan ik doen?
BekijkJohanneke
VerbouwerLid sinds 30/03/2015
- 1 vraag gesteld
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen