graag wil ik een perceel bouwgrond kopen en het perceel ernaast zou mijn mijn vader kopen. Beiden percelen zijn voor gesloten bebouwingen. Hierbij wil ik op mijn perceel bouwen en de zijgevel afwerken met gevelsteen en een raam. Hierbij zou ik de zijgevel volledig op perceel 1 plaatsen. Op het perceel van men vader wordt de komende 20jaarniet gebouwd. Indien mijnvader in de toekomst perceel 2 zou verkopen, zou ik het raam verwijderen en opnieuw dichtmetsel. Is er hierbij enige kans dat hiervoor een bouwvergunning wordt afgegeven dit als men vader op papier goedkeuring geeft voor raam Andere mogelijkheid om op plan geen raam te plaatsen en hierna door aannemer toch raam te laten plaatsen... Waarbij bij verkoop het raam eerst wordt dichtgemetseld.
BekijkLouike007
BouwerLid sinds 09/05/2016
- 1 vraag gesteld
- 1 vraag beantwoord
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen