Een 6 jaar geleden kochten mijn vrouw en ik een huis met handelspand. We hadden het plan om het handelspand te gebruiken als artistiek atelier(theater/muziek maken) en om workshops te geven. Nu is er een periode geweest dat we geen workshops meer gaven , maar wel de repetities, try-outs organiseerden, die weliswaar niks opbrachten, wel op termijn zouden resulteren in te verkopen voorstellingen. Daarnaast werden er wel activiteiten gedaan op verplaatsing die werden uitgewerkt in onze ateliers.Nu krijgt mijn boekhouder telefoon van het kadaster met de vraag of dat handelsgedeelte leeg stond, gezien er niet veel inkomsten waren. Mijn boekhouder antwoorden dat er contenue gebruik wordt gemaakt van de handelsruimte om voorstellingen te maken die elders worden gespeeld. De controleur van het kadaster gelooft dit niet en op de uitnodiging om de ruimtes te komen bekijken wil hij niet ingaan. Hij zal ons een aangetekende brief sturen met daarop de aanpassing van het KI. Kan die controleur dat zomaar beslissen zonder zelf een kijkje te komen nemen?
Bekijkmarcus1976
Andere particulierLid sinds 19/03/2015
- 1 vraag gesteld
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen