Mike8383

Mike8383

Andere particulier

Lid sinds 04/01/2021

• 1 vraag gesteld

Geschiedenis

Goedendag,

Mijn buurman heeft helaas 5 dagen voor het aflopen van het bezwaar termijn bezwaar gemaakt op de uitbouw die ik wil gaan maken aan de achterzijde van mijn woning.

Erg jammer helemaal omdat ik alles van te voren heb doorgenomen en alles was helemaal goed.

Het huis van de buurman stond te koop en meneer was bang dat eventuele kopers bezwaar zouden hebben en daarom heeft die zelf alvast bezwaar gemaakt. 1,5 week na zijn bezwaar is het huis verkocht. Ik dacht dit is mooi en mischien kan dan ook het bezwaar weer ingetrokken worden. Helaas hebben de nieuwe kopers ook bezwaar alleen deze kunnen geen bezwaar meer maken bij de gemeente aangezien deze periode al verstreken is.

nu is mijn vraag:

kan mijn huidige buurman zijn bezwaar over geven aan de kopers? Of is dit persoons gebonden en niet adres gebonden? En zo niet, vervalt dan zijn bezwaar bij de overdracht van de woning?

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag