Natje1973

Natje1973

Andere particulier

Lid sinds 29/04/2015

• 1 vraag gesteld

Geschiedenis

Hallo, Ik heb de laminaatvloer in mijn dochter haar kamer verwijderd die er al lag van de vorige eigenaars. Onder de laminaat lag een plastieklaag en daaronder heb ik restanten van vast tapijt gevonden.. En een muffe geur kwam mij tegemoet. Wat heb ik gedaan alle restanten vast tapijt af gekrast met water en sodakristallen en een steekmesje. Daarna zag ik ook een paar zwarte schimmelvlekken schoon gemaakt met javel. De kamer goed laten luchten en verwarming aan. Nu heb ik de kamer toch zeker een week laten luchten en verwarming aan. Het ziet er allemaal droog uit effe gecheckt met een glas dat ik omgekeerd op de chape gezet om te zien dat er geen damp /vocht in het glas kwam. Nee niks geen damp of vocht te bespeuren. Nu heb ik terug een vinylvloer geplaatst sinds gisteren en vandaag checkt mijn man en er was terug een vochtige klamme plek onderaan mijn vinyl. Vinyl er terug uitgehaald en vochtige plek is terug weg... Raar toch!!! Ik moet wel zeggen ik heb de vloer wel goed gesopt en ontsmet zou dat kunnen dat hij toch nog niet helemaal droog was. Hopelijk weet hier iemand raad... Want ik weet het efkes niet meer.

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag