NCVDC2311
BouwerLid sinds 09/03/2022
- 3 vragen gesteld
- 1 vraag beantwoord
Geschiedenis
Ik ben op zoek naar richtprijzen voor het verlijmen van gevelstenen in wildverband?
BekijkWij hebben zonet onze bouwvergunning verkregen wat goed nieuws zou moeten zijn. Normaal zouden we na de zomer starten, maar is dat nog wel te verantwoorden? Gezien de waanzin die zich nu afspeelt in Oekraïene weten we het niet meer.
Als we wachten weten we niet hoeveel de woning uiteindelijk zal kosten gezien de almaar stijgende prijzen. Dat weten we trouwens ook niet als we doorzetten. Zullen ze stabiliseren of ooit nog dalen? Niemand die het weet. En als we wachten moeten we langer blijven huren wat ook kosten met zich mee brengt.
Als we doorzetten volgens plan weten we ook niet waar we zullen stranden. Bouwen gaat om veel geld en al zeker nu. Zullen de nodige materialen wel voorradig zijn? ...
Bovendien weet niemand wat ons hier in Europa nog te wachten staat.
Ik vraag me af hoe andere mensen die net met bouwen wilden starten hiermee omgaan?
Bekijkhttps://omgeving.vlaanderen.be/nl/decreten-en-uitvoeringsbesluiten/zonevreemd/woning-zonevreemd
Hier vind je alle wettelijke info over zonevreemde woningen.
Bij schade door overmacht zal geen enkele verzekering je deze eigendom vergoeden alsof het een woning in woongebied was. Die waarde heb je er ook niet voor betaald.
Sprookjes bestaan helaas niet ...
BekijkOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen