Paco

Paco

Bouwer

Lid sinds 30/12/2015

  • 1 vraag gesteld

Geschiedenis

Beste Omdat onze garagepoort stuk ik zocht ik een hersteller in de regio. Ik nam online contact en beschreef het probleem (gebroken veer). Zo kreeg ik van een firma nagenoeg direct telefonisch antwoord. De persoon kon direct daags nadien komen (hij was toch in de regio zei hij) en wou een noodoplossing installeren, dan de veren bestellen en dan een offerte maken. Ik was niet zo blij met de noodoplossing, direct offerte leek me beter. Hij bleef aandringen en maakte afspraak voor de middag nadien. Echter heb ik de afspraak afgebeld omdat je sowieso de noodoplossing moet betalen en dan pas offerte krijgt, vond ik niet zo'n goede regeling. De technieker stond toch voor de deur en zei me dat ze niets hadden ontvangen van afzegging van een afspraak. Een uur later krijg ik een mail in mijn mailbox waarin ze me een factuur sturen omdat er iemand voor niks is langsgeweest. Hoeveel het is weet ik niet want ze zijn de bijlage vergeten :) Ze dreigen wel direct met incasso als het niet binnen de 14 dagen betaald is. Hebben ze eigenlijk een poot om op te staan?. Mijn online vraag is er wel voor een herstelling maar ze hebben me alleen maar telefonisch gecontacteerd en zelfs een beetje opdringerig geweest. Ik voel me bekocht.En ze vergeten hun factuur in bijlage te sturen.....

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag