2

Niet naleven lastenboek

EagleOne
EagleOne
#Tuin · 9 jaren geleden

We wonen in een appartementencomplex van 4 units met een binnentuin. In het lastenboek zijn diverse aanplantingen, bomen en struiken voorzien. Het project is bijna afgewerkt. De opdrachtgever wil deze nu schrappen gezien zij onvoorziene kosten hebben. Kan dit zomaar en welke mogelijkheden tot verweer zijn er ?

Alle reacties

0
Brecht S
Brecht S
0 2 Andere particulier
9 jaren geleden

Ik denk dat u die wel kunt afdwingen (pas op, ik ken niet veel dus ik kan er ook naast zitten), maar afhankelijk van de afspraken kan het zijn dat hij die kosten mag doorrekenen.

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Klimop mooi op en rond je woning: hoe pak je het aan?

Klimop mooi op en rond je woning: hoe pak je het aan?

Hoe onderhoud je klimop slim op je gevel en rondom je woning, zodat je enkel geniet van de voordelen, zonder schade? Expert weet raad.

Lees meer

Tuinieren in augustus: deze tuinklussen moet je wél en juist níét doen

Tuinieren in augustus: deze tuinklussen moet je wél en juist níét doen

Welke tuinklussen zijn belangrijk in augustus? En wat kan je beter even laten liggen? Tuinexpert Bart Verelst deelt zijn tips.

Lees meer

Tuinklussen december: maak je tuin winterklaar met deze tips van een tuinexpert

Tuinklussen december: maak je tuin winterklaar met deze tips van een tuinexpert

Welke tuinklussen kan je in december uitvoeren? En hoe maak je je tuin klaar voor de winter? Tuinexpert Bart Verelst deelt enkele tips.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag