Opstijgend Vocht Na aankoop woning
Beste,
Sinds twee weken in bezit van oudere gekochte woning. De woning was deels gerenoveerd en moest enkel nog een vloer in de woonkamer, en wat geverfd want alles wat opnieuw gestukt en gewit. Na de eerste dag rook ik al een muffe geur. En na een paar dagen was er een schimmelplekje te zien. Na wegkappen tot de blote muur, is er opstijgend vocht ontdekt. Architect is ter plaatse komen kijken. Daar is nooit niks van gezegd geweest. Is via een proffesionele makelaar gegaan allemaal. De architect denkt ook te kunne zien aan kleine geboorde gaatjes dat de muur mss al zelf eens behandelt is. Na contact met de notaris denkt zij ook aan verborgen gebreken. De verkopers gaan dus aangetekend ingebreke gesteld worden. Indien komen van een rechtzaak hoe sterk sta je dan hiermee ?
Ik voel me uiteraard zwaar in het zak gezet, vermits de architect zelf zei hij dit niet gezien zou hebben bij de verkoop en controle vh huis. Langzaam aan sukkel je bijna in een depressie van dit alles. Binnekort loopt mijn huurcontract af, en dan heb je bij die vochtbestrijders nog een deel cowboys..