Moet mijn ex-schoondochter haar deel van de uitgevoerde werken nog betalen?

2

Moet mijn ex-schoondochter haar deel van de uitgevoerde werken nog betalen?

james88
james88
#Ontwerp · 9 jaren geleden

ik ben zelfstandig elektricien. mijn zoon en nu ex schoondochter, hebben samen een woning gebouwd. 1 week voor de verhuis zijn ze uit elkaar gegaan. Er dienen nog elektriciteitsfacturen betaald te worden. Omdat het je zoon is, en voormalig je schoondochter was, zijn er nooit offertes of duidelijke afspraken gemaakt van hoe en wat er zou komen als installatie. Nu zijn de werken wel uitgevoerd en beweert mijn exschoondochter dat zij deze werken niet moet betalen omdat zij die werken niet besteld heeft. Deze werken betreft een domotica installatie. Nu heeft zij op eigen houtje de woning laten schatten naar waarde, met de domotica inbegrepen, en eist zij de helft van de geschatte waarde van de woning. betaalt mijn zoon deze niet dan eist zij de verkoop van de woning. Mijn zoon heeft een overname voorgesteld van haar deel van de lening plus de vergoeding van haar reeds ingestoken kapitaal, plus de nog volgende eventuele kosten. Maar dit aanvaard ze niet.

Alle reacties

0
Kris M
Kris M
594 3494 Andere particulier
9 jaren geleden