Kan dit zomaar???? niets van isolatie
Huis gebouwd in 2009. Al jaren last van tocht in huis.
Kunnen we eisen van de firma om dit in orde te brengen?
zie foto's
Kan dit zomaar???? niets van isolatie
zie foto's
zie foto's
Geen foto's te zien!
Een huis gebouwd in 2009 met niets van isolatie ? Sta me toe daaraan te twijfelen. Daarom enkele wedervragen:
Is het uw eigen huis, heb jij dit laten bouwen? Zo ja, dan moest je dit bij de bouw toch al gemerkt hebben. Ook de architect zou zoiets nooit hebben toegestaan.
Overal tocht zeg je. Kan je beschrijven langs waar het tocht? ramen, raamroosters, kieren in muren of onder deuren, onafgewerkte muren?
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Zowel ramen en deuren van hout, pvc als aluminium moet je regelmatig onderhouden. Dit is de juiste aanpak voor elk materiaal.
Lees meerEen garagepoort kan je om meer dan één reden vervangen: een nieuwe look, betere isolatie, meer comfort of extra beveiliging. Hierop moet je letten.
Lees meerHoe kies je pvc-ramen voor je nieuwbouw of renovatie? Ontdek alles over isolatie, prijs en mogelijkheden op vlak van stijl, kleur en veiligheid.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen