Onafgewerkte terrasoverkapping
Kan iemand mij vertellen bij wie ik terecht kan om een onafgewerkte terrasoverkapping te laten afwerken?
zie foto in bijlage. Firma is failliet gegaan tijdens de werken. Opletten met zaakvoerder Nico Leysen.
Onafgewerkte terrasoverkapping
Kan iemand mij vertellen bij wie ik terecht kan om een onafgewerkte terrasoverkapping te laten afwerken?
zie foto in bijlage. Firma is failliet gegaan tijdens de werken. Opletten met zaakvoerder Nico Leysen.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Wil je op warme dagen in je veranda kunnen genieten, dan is zonwering een must. Ontdek welke soort zonwering voor jouw veranda het meest geschikt is.
Lees meerAls je voor een carport kiest, moet je nog verschillende beslissingen nemen: losstaand of tegen de woning, hout of staal, welke dakbedekking, ... ?
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen