Vergunning verbouwing buren
Vergunning verbouwing buren
Alle reacties
Er zijn maar een paar zakens waarvoor geen bouwvergunning nodig is en soms enkel een meldingsplicht vereist is zoals blokhut, veranda, terras. Ik denk niet dat de geplande werken daar onder vallen en uw buren wel degelijk eerst een bouwvergunning zullen moeten aanvragen. De toegang tot die kamer zal dan waarschijnlijk vanuit het hoofdgebouw voorzien worden (gewoonlijk zal er al een venster zitten)
Er zijn maar een paar zakens waarvoor geen bouwvergunning nodig is en soms enkel een meldingsplicht vereist is zoals blokhut, veranda, terras. Ik denk niet dat de geplande werken daar onder vallen en uw buren wel degelijk eerst een bouwvergunning zullen moeten aanvragen. De toegang tot die kamer zal dan waarschijnlijk vanuit het hoofdgebouw voorzien worden (gewoonlijk zal er al een venster zitten)
Zij moeten de bekomen bouwvergunning gedurende 1 maand op een zichtbare plaats aan straatzijde uithangen.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Aannemer zoeken? Zo vind je er een voor jouw project
Je bouwproject staat of valt grotendeels met de keuze van de juiste aannemer(s). Met deze tips kan je een aannemer zoeken voor jouw project.
Lees meer
De 5 voordelen van een sleutel-op-de-deurwoning
Steeds meer kandidaat-bouwers kiezen voor een sleutel-op-de-deur woning. Wij zetten de vijf belangrijkste voordelen op een rij!
Lees meerOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen