Waar kan ik terzcht
Heb kruipkelder laten isoleren met jetspray van knauf. Al bijna 1 jaar aan het mailen. Isolatie valt van plafond. Hebben altijd excuse. Waar kan ik terecht?
Waar kan ik terzcht
Heb kruipkelder laten isoleren met jetspray van knauf. Al bijna 1 jaar aan het mailen. Isolatie valt van plafond. Hebben altijd excuse. Waar kan ik terecht?
Buiten het eindeloos emailverkeer, al een aangetekende ingebrekestelling gestuurd?
Ja, en geen resultaat dan via (vrede-)rechter gaan en de zaak aanhanging maken.
Nee, hopelijk ben je niet te laat voor een ingebrekestelling.
Is de factuur geprotesteerd, volledig of deels betaald? Wat staat er in de algemene voorwaarden over klachten?
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Waar loopt het in de praktijk vaak fout bij het isoleren van de spouwmuur? Twee experts vertellen hoe je de meest gemaakte blunders kan vermijden.
Lees meerDakisolatie is de oplossing als je je ecologische voetafdruk wil verkleinen, je energiekosten wil verlagen of je woning comfortabeler wil maken.
Lees meerOm een plat dak na te isoleren, ga je best langs de buitenkant te werk. Dat kan via een warm dak of omgekeerd dak. Beiden hebben hun voor- en nadelen.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen