3

Technische assistentie bij aankoop woning

AVBR
AVBR
#Regelgeving · 6 jaren geleden

Beste

Ik sta op het punt een woning van 1991 te kopen en zou graag beroep doen op de kennis van een technisch sterk onderbouwd persoon. Belangrijk is de duurzaamheid van het gebouw, dak, isolatie, stevigheid, .. gebreken welke niet gezien worden door een doorsnee iemand.

Grt

AVBR

Alle reacties

0
Architect-expert Paul De Maesschalck
59 379 Architect
6 jaren geleden

Steeds bereid.  Waar is de woning ergens gesitueerd ?

www.arcopolo.com

0
PaulineSinclair
PaulineSinclair
0 1 Andere professioneel
6 jaren geleden

good luck

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Vlaanderen wil dat alle energieleveranciers vanaf 2027 vaste tarieven aanbieden

Vlaanderen wil dat alle energieleveranciers vanaf 2027 vaste tarieven aanbieden

Vanaf 2027 moeten alle energieleveranciers een vast tarief voor energie aanbieden. Depraetere wil zo gezinnen beschermen tegen hoge energiefacturen.

Lees meer

Mijn VerbouwLening is vanaf 2026 opnieuw renteloos

Mijn VerbouwLening is vanaf 2026 opnieuw renteloos

Vanaf 2026 wordt de Mijn VerbouwLening opnieuw renteloos, maar alleen voor de de laagste inkomens.

Lees meer

Half jaar extra voor sloop en heropbouw aan 6% btw?

Half jaar extra voor sloop en heropbouw aan 6% btw?

Blijft de btw op sloop en heropbouw voor bouwpromotoren nog aan 6%? N-VA stelt voor om het verlaagde tarief te verlengen tot eind juni 2025.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag