Snoer Mac pc stuk
Hallo allemaal,
het snoer van mijn Mac pc is stuk. Ik zou het heel graag herstellen, maar weer niet hoe. Heeft iemand hier deskundige tips?
bedankt!!
ivy
Snoer Mac pc stuk
Hallo allemaal,
het snoer van mijn Mac pc is stuk. Ik zou het heel graag herstellen, maar weer niet hoe. Heeft iemand hier deskundige tips?
bedankt!!
ivy
Welk type heb je ?
Ik heb dit bij mn eigen adapter kunnen herstellen door het snoer thv de breuk door te knippen.
Daarna aan de adapter kant met een scherp mes voorzichtig het rubber verwijderd, en de 2 aanwezige draden gestript van de mantel.
De kabel aan de andere kant ook ontleden en van de mantel ontdoen. De draden van dezelfde kleur aan elkaar solderen, en grondig isoleren met isolatietape. Hierna de metalen mantel solderen en op zn beurt solderen.
Hierna alles goed voorzien van isolatietape.
Indien je geen ervaring heb met elektriciteit zoek je best iemand uit je omgeving die wat handig is en een soldeerbout heeft. Op zich is het niet moeilijk en zo bespaar je best wat geld voor een nieuwe.
Ipv tape is het beter om krimpkous te gebruiken.
Thuisbatterij laten plaatsen? Vergelijk gratis offertes!
Laat een thuisbatterij installeren en gebruik optimaal je zonne-energie. Ontvang gratis en vrijblijvende offertes van vakmensen.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
De feestdagen staan weer voor de deur. Ieder jaar gebeuren er tal van ongevallen in huis. Met deze tips zorg je ervoor dat alles veilig verloopt.
Lees meerJe energiefactuur op korte termijn doen dalen, hoeft niet noodzakelijk veel moeite te kosten. Met kleine ingrepen kan je op jaarbasis al heel wat besparen.
Lees meerWil je een laadpaal installeren? Dan zit je ongetwijfeld met vragen: waar plaats je die laadpaal thuis, hoeveel kost het en hoe laad je efficient?
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen