type dubbel glas
Ramen zijn 20 jaar oud en dubbel glas. Ik weet alleen niet of het basis dubbel glas is (U=2,8) of reeds HR glas met U=1,1.
Op de strip staat de volgende code :
430 - ISODUB 00 S2 CEKAL 591 - AR1
Iemand die deze code kan verklaren ?
type dubbel glas
Ramen zijn 20 jaar oud en dubbel glas. Ik weet alleen niet of het basis dubbel glas is (U=2,8) of reeds HR glas met U=1,1.
Op de strip staat de volgende code :
430 - ISODUB 00 S2 CEKAL 591 - AR1
Iemand die deze code kan verklaren ?
Ik zou eens te rade gaan bij "Glassdesign" tel 09/2263039
Industrieweg 200 te 9030 Gent (Mariakerke)
Persoonlijk heb ik net daar ook HR+ besteld ter vervanging van gewoon dubbel glas van 18j oud.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Ontdek de beste oriëntatie van je woning volgens lichtexpert Joël Sels. Kies slim tussen noord- of zuidgericht bouwen.
Lees meer.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=0e485cdde976f9ada7a8531f231a39c1)
Ontdek de nieuwste trends en innovaties voor ramen en deuren: van de nieuwste kleuren en gerecycleerde deuren tot slimme ramen.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen