4

Oprit

Stefanie1
Stefanie1
#Terras en oprit · 4 jaren geleden

Mijn oprit is voorzien van asfalt ong 100m2 die aan vernieuwing toe is. Graag had ik willen weten wat de goedkoopste, duurzaamste oplossing is. Het is wel de bedoeling dat er hier zoals anders met een heftruck kan opgereden worden. Er zijn ook dekputten voorzien: afvoer leidingen, sceptische put,..., mazouttank ondergronds niet meer in werking (ik veronderstel dat dit de goedkoopste manier is om deze te laten zitten. Mvg Heidi

Alle reacties

0
SimonVanden88
SimonVanden88
0 3 Andere particulier
4 jaren geleden

Klinkers. Betonklinkes, maar tegenwoordig heb je ook mooie kleiklinkers.

Deksels van putten kan je zo ook in het zelfde materiaal afwerken. Er bestaan deksels die je kan invullen met klinkers.

0
kas
kas
261 2197 Andere professioneel
4 jaren geleden

Kijk eerst even na met een test of je asfalt teerhoudend is of niet. 

Verwerking van niet teerhoudende asfalt is 5-10€/ton

Verwerking van TEERHOUDEND asfalt is 80-100€/ton.

Misschien overwegen om simpel op de bestaande asfaltlaag deze te frezen en een nieuwe aan te brengen?

0
Stefanie1
Stefanie1
0 17 Verbouwer
4 jaren geleden

Voor de asfalt een laag over te doen is  hij in een te slechte staat.

Mvg

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Vakantiegevoel in eigen tuin: zo maak je van je terras een tweede woonkamer

Vakantiegevoel in eigen tuin: zo maak je van je terras een tweede woonkamer

Ons terras wordt steeds meer een verlengstuk van ons interieur. Met deze tips geniet je het hele jaar door van een vakantiegevoel in je tuin.

Lees meer

Wat is een waterdoorlatende verharding en telt het mee als verharding?

Wat is een waterdoorlatende verharding en telt het mee als verharding?

Ontdek wat waterdoorlatende verharding is en met welke regels je rekening moet houden als je waterdoorlatende verharding wil gebruiken in je tuin.

Lees meer

Terrasafscherming: in een wip meer privacy

Terrasafscherming: in een wip meer privacy

Wij lijsten op welke soorten terrasafscherming er bestaan, geven je een indicatie van de prijs en lijsten enkele voor- en nadelen op.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag