Afdak met doek
Ik wens een afdak van 8 bij 3 meter te plaatsen met een waterwerende doek. Moet ik hiervoor een aanvraag doen bij de gemeente? Ik ga zelf een houten constructie maken waar de doek boven op ligt.
Afdak met doek
Ik wens een afdak van 8 bij 3 meter te plaatsen met een waterwerende doek. Moet ik hiervoor een aanvraag doen bij de gemeente? Ik ga zelf een houten constructie maken waar de doek boven op ligt.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Heb jij een bouwgrond gekocht of ga je jouw woning dit jaar renoveren? Ontdek welke bouw- en renovatieregels er in 2025 veranderen.
Lees meer
Kan je binnenkort een plug-in thuisbatterij zonder elektricien installeren? Synergrid wil de regels aanpassen.
Lees meer
Het verlaagde btw-tarief op warmtepompen gaat pas in vanaf 2026. We vroegen aan Jan Jambon, minister van Financiën waarom het tarief dan pas ingaat.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen