Afdak met doek
Ik wens een afdak van 8 bij 3 meter te plaatsen met een waterwerende doek. Moet ik hiervoor een aanvraag doen bij de gemeente? Ik ga zelf een houten constructie maken waar de doek boven op ligt.
Afdak met doek
Ik wens een afdak van 8 bij 3 meter te plaatsen met een waterwerende doek. Moet ik hiervoor een aanvraag doen bij de gemeente? Ik ga zelf een houten constructie maken waar de doek boven op ligt.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Als je bouwt of verbouwt, moet je soms gebruik maken van de openbare weg, voor de plaatsing van een container, een stelling of een kraan. Kan dit zomaar?
Lees meer
Het energieprestatiecertificaat of EPC biedt heel wat nuttige info voor wie een woning koopt of huurt. Ontdek alles wat je moet weten over het EPC.
Lees meer
Arnout Pieters, raadgever bij het kabinet Depraetere, legt uit hoe het Vlaamse energiebeleid inzet op elektrificatie en betaalbare energieoplossingen.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen