4

Architect omgeving Turnhout ?

T. Ron
T. Ron
#Ontwerp · 13 jaren geleden

We hebben zo pas onze verkavelingsvergunning binnen en kunnen nu eindelijk een architect contacteren.

We willen een huis in pastoriestijl bouwen, maar hebben geen idee welke architect te raadplegen in de omgeving van Turnhout.

Verder is ook geen probleem, maar laat ons zeggen binnen een straal van 50 km van Turnhout.

Iemand goede ervaringen met architect ? 

Indien mogelijk, enkel plan; toezicht niet noodzakelijk.

Alvast bedankt voor de reacties.

Alle reacties

0
Livios.be
Livios.be
65 590 Andere professioneel
13 jaren geleden

Ik ben uit die regio, maar aangezien wij voor een meer hedendaagse/moderne stijl zijn gegaan, ga je niet veel hebben aan de architecten waar wij overal zijn langsgegaan.

Hou er wel rekening mee dat elke architect zijn of haar eigen stijl heeft, en pastorij hier soms buiten valt. Wat ik wil zeggen: zoek een architect die volledig achter deze bouwstijl staat.

Ook iets om in je achterhoofd te houden: het is geen vereiste, maar wel heel praktisch als je architect in de buurt woont. Telkens 50 km op en af karren om samen te komen, gaat volgens mij snel tegensteken. Natuurlijk kan je veel via mail en per telefoon ... het is een afweging die je zelf moet maken.

Zijn er huizen in de buurt die jij mooi vindt? Gewoon eens aanbellen en vragen wie hun architect was. Dan kan je meteen polsen hoe de samenwerking is verlopen. Twee vliegen in één klap!

Alvast veel succes!

0
Livios.be
Livios.be
65 590 Andere professioneel
13 jaren geleden

Nog eens rondgevraagd: twee vrienden van me hebben allebei gebouwd met Anouska Wuyts van Art of Building: één modernere woning en één echte pastorijstijl. Zij hebben hun hoofdkantoor in Tessenderlo, en bijkantoren in Herentals en Loenhout.

0
MG
MG
0 1 Bouwer
9 jaren geleden

Ik ben uit die regio, maar aangezien wij voor een meer hedendaagse/moderne stijl zijn gegaan, ga je niet veel hebben aan de architecten waar wij overal zijn langsgegaan.

Wij zijn op zoek naar een goede architect in de buurt van Turnhout voor een moderne nieuwbouw zorgwoning. Ik lees hier dat u goede ervaringen heeft met architecten, zou u mij kunnen meegeven met welke architecten u heeft samengewerkt?

Alvast bedankt!

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Gezien in Huis Gemaakt: breng je bouwplan tot leven

Gezien in Huis Gemaakt: breng je bouwplan tot leven

De koppels van Huis Gemaakt ontdekten hun toekomstige woning dankzij hun bouwplan op ware grotte. Ontdek hoe Array je bouwplannen tot leven brengt.

Lees meer

Zelfbouw: wat kan je zelf doen en hoeveel kan je besparen?

Zelfbouw: wat kan je zelf doen en hoeveel kan je besparen?

Zelfbouw kan je een hoop geld besparen. Maar hoeveel geld bespaar je door je werken (gedeeltelijk) zelf te doen? En welke klussen kan je zelf doen?

Lees meer

Welke bouwstijl kies jij?

Welke bouwstijl kies jij?

Bouwen is kiezen. Maar de veelheid aan bouwstijlen maakt dat kiezen er niet makkelijker op. Wij geven een beknopt overzicht van de verschillende stijlen.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag