Bijkomend kastje plaatsen
Beste, Er werd een nieuwe badkamer geplaatst met 2 stopkontacten, 1 lichtpunt (10 haloggen spotjes) die werkt via een dimmer en een 100watt motortje die met een sensor een kastpaneel bedient. Er werd een nieuwe XVB kable 2.5 getrokken beveiligd met een 16A zekering (uiteraard achter een 30mA differentieel). De badkamer ligt nog al ver van de kast. Om met de dimmer module en de controler van de motor niet helemaal te moeten terugkeren naar de kast werd er in een kamer vlak boven die nieuwe bakamer een mini verdeelkastje gestoken om die modules in te plaatsen. Ik had ook nog een 16A en 10A zekering over die ik gebruikt heb om er in dat kastje de verlichting/stopkontacten en de controler motor achter te plaatsen. Het idee daarachter is dat ik op die manier de electriciteit van de motor apart kan afleggen zonder dat de badkamer electriciteit moet afgelegd worden. Eigenlijk fungeren deze automaten niet meer dan als schakkelaars aangezien beide beveiligd worden door de 16A in de hoofdverdeelkast. Mag dit?