internetaansluitingen
Ik ben aan het bouwen, ruwbouw is af, nu o.a. de electriciteit.
Heeft het de dag van vandaag nog zin om vaste internetaansluitingen te voorzien nu alles draadloos aan het worden is?
Dank voor uw ongetwijfeld vele reacties!
internetaansluitingen
Ik ben aan het bouwen, ruwbouw is af, nu o.a. de electriciteit.
Heeft het de dag van vandaag nog zin om vaste internetaansluitingen te voorzien nu alles draadloos aan het worden is?
Dank voor uw ongetwijfeld vele reacties!
Dag Fen,
Maak niet dezelfde fout als ik: alles bekabeld en dan komen de installateurs van Telenet langs.
Dom van mij natuurlijk dat dat niet in mij opkomt... Dus vooraf eens informeren, zou ik zo zeggen
Als installateur word ik toch geregeld geconfronteerd bij klanten dat het draadloos internet op sommige plaatsen in hun woning niet op zeer slecht werkt. Dit heeft dikwijls te maken met de plaats waar de modem staat,de afstand tussen gebruiker(toestel) en modem en de materialen die zich bevinden tussen de gebruiker en modem.Dus als je zeker wil zijn van een goede verbinding zou ik op de plaatsen waar een vast toestel komt(pc op werkplek,TV enz) een vaste verbinding voorzien.Ik kan me trouwens niet van de indruk ontdoen dat een vaste verbinding nog steeds sneller is dan een draadloze verbinding, als deze verbinding met degelijke materialen is uitgevoerd.
Mvg. Rudi

Download onze gratis zonnepanelengids
Alles wat je moet weten over duurzame energie, kostenbesparing en installatie. Inclusief checklists voor maximale opbrengst!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Zonnepaneeleigenaars konden de installatie van een digitale meter weigeren tot eind 2024. Ontdek wat er verandert als jij dit jaar overschakelt.
Lees meer
Besparen op je energiefactuur? Livios organiseert in samenwerking met Wikipower een groepsaankoop voor gas en elektriciteit. Registreer je gratis.
Lees meer
Hoe ontstaan stroompannes en wat moet je doen als er een stroompanne is? Volg ons handige stappenplan.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen