Als onderdeel van haar commitment om particulieren te ondersteunen bij hun renovatieprojecten, vanaf de planningsfase tot aan de installatie, lanceert VELUX de nieuwe service 'Persoonlijk Renovatieadvies' , een ondersteunde dienst voor particulieren.
Met deze service verandert het merk haar model voor klantenrelaties en verschuift het van ondersteuning die voornamelijk gericht is op productgerelateerde kwesties, naar ondersteuning voor het ontwerp van ruimtes, vanaf de beginfase van het project.
Het nieuwe serviceteam kan rechtstreeks gecontacteerd worden via de VELUX website. En het goede nieuws is dat deze ondersteuning helemaal vrijblijvend is. Het omvat een telefoongesprek, een virtuele vergadering met de klant, het delen van visuals, een 3D-simulatie van de lay-out en contact met professionals. Klanten worden vervolgens gecontacteerd door een door VELUX aanbevolen installateur om hun project uit te voeren.
Of het nu gaat om een plat of schuin dak, het bouwen van een uitbouw of het verbouwen van zolderruimte, VELUX adviseurs zullen hun uiterste best doen om interieurs te creëren die frisse lucht en natuurlijk licht binnenlaten. Deze gepersonaliseerde ondersteuning levert een belangrijke bijdrage aan het comfort en brengt leven in alle ruimtes van de woning.
Klik HIER en ontdek alles over het ‘Persoonlijk Renovatieadvies’ aan particulieren.