In mijn keuken en slaapkamer zijn inbouwspots geïnstalleerd, met individuele transformator, spots van het halogeentype en een wattage van verlichting tussen 10 en 50 volt is mogelijk met deze transfo. Ook de badkamer heeft twee ingebouwde halogeenspots (aangepast aan badkamer).
Is het mogelijk halogeenspots door LED spots te vervangen zonder bijkomende veranderingen te doen?
Het is nl. zo dat ik hier een ongeopende verpakking heb liggen met 3 LED spots voor badkamer: 230 lumen, 2,5w (=35w gloeilamp), 220-240V, GU10. Ik vroeg mij af of ik deze kan gebruiken of dat ik beter halogeenspots ga kopen?Alvast bedankt voor jullie antwoord.Met vriendelijke groeten,Bert

0486bert
Andere particulierLid sinds 14/09/2020
- 2 vragen gesteld
- 1 vraag beantwoord
Geschiedenis
WC water wordt vuil met rioolwater van elders (WC's hogerop?). Het borrelt niet op. Woning op eerste verdieping in blok van 3 etages
BekijkOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen