2005vincentr

2005vincentr

Verbouwer

Lid sinds 28/04/2019

• 2 vragen gesteld
  • 2 vragen beantwoord
  • 5 leden bedankt

Geschiedenis

2005vincentr

Ramenwassen met Screens

1 reactie· · #Ramen en deuren

Geachte,Wij hebben screens laten plaatsen in opbouw.

Nu alvorens men de kast heeft geplaatst heeft men het boorafval van de muur die op het raam ging  vergeten te verwijderen.Bestaat er een soort(fijn) hulpstuk dat ik aan mijn ramenwasser kan geven zodat hij daar om de zoveel tijd eens mee tussen kan zodat hij ook achter die kast eens met water dit kan poetsen.

Het bedrijf van de screens kon me helaas niet verder helpen en gaf de raad om zo'n goedkope plumeau te kopen in de retail om dit op te kuisen.

Hun uitleg was dat ze geen ramenwassers waren,maar ik vind het zonde dat ik altijd op dat boorstof moet kijken.

Bekijk
2005vincentr

Aansluiting Riolering

14 reacties· · #Sanitair

geachte,

Sinds drie jaar hebben wij een bedrijfspand met woning.

Sinds enkele maanden hadden wij heel veel geurhinder en water dat niet meer wegliep uit de douches enz.

Eerst waren we overtuigd dat we met een luchtprobleem zaten.Reden dat we dit dachten was eens we de sifon uit trokken (douche)liep het water wel weg.Nadat we ontluchters van studor hadden geplaatst op de sifons was het probleem nog steeds aanwezig.Na veel zoekwerk en heel veel onstoppingsproduct armer zijn we uiteindelijk op straat gearriveerd.Net voor dat het water in de riloering gaat hebben wij een groot geurslot ontdekt die eigenlijk meer dienst doet als opstopper dan de geur tegen te houden.Kleine chemicalien(dikke brei) van de afwasmachine maken daar een file probleem waardoor mijn geurslot dicht raakt en waardoor de buizen zich opvullen.Is dit gebruikelijk dat men daar een geurslot steekt in de kijkput van de watermaatschappij?

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag