Ik heb in oktober vorig jaar deuren besteld. Deze ging ik voor het einde van het jaar hebben. Een week voor het bouwverlof in december is mij ook nog eens bevestigd dat deze geplaatst zouden worden. Toen was er iets foutgelopen inproductie, en moest ik wachten tot januari. Ondertussen zijn we 7 maand verder en ik wacht nog steeds. Ze zijn al 3 keer geweest, maar hebben telkens foute maten mee. Ze beloven steeds dit snel op te lossen, maar na elke fout moet ik opnieuw 11 weken wachten. De nieuwe leveringtermijn die ze nu aangeven is de laaste week van augustus. Dit vind ik echt onredelijk. Het gaat enkel nog om 2 kassementen. De deurbladen heb ik al. Ik heb 2 katten, en omdat ik de ruimtes niet kan afsluiten, heb ik ondertussen ook al schade opgelopen, gezien ik niet kan verhinderen dat ze door het hele huis lopen. In mijn bestelbon stond dat er geplaats worden 11 weken na opmeting. Mondeling was overeengekomen dat dit vroeger ging zijn en dit is ook via mail bevestigd. Ondertussen wacht ik al meer dan 40 weken. Ik moest wel alles betalen vlak voor plaatsing, wat begin januari was. Kan ik schadevergoeding vragen voor het overschrijden van een niet redelijk termijn?
BekijkAnnelies Mertens
BouwerLid sinds 21/07/2014
- 1 vraag gesteld
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen