bakker911

bakker911

Lid sinds 07/03/2012

• 2 vragen gesteld
  • 1 lid bedankt

Geschiedenis

Wij zijn van plan om tussen dit en twee jaar onze woning te verbouwen (keuken en kleine achterbouw).

Nu vraag ik mij af of een heropname van ons reeds afbetaald kapitaal sowieso kan. Enkele jaren geleden is mij verteld dat dit niet mogelijk was. Ik heb hierover niet doorgevraagd, het was eerder uit interesse dat we die vraag hebben gesteld.

Enkele gegevens van ons huidig krediet:

instelling KBC

jaarlijkse herzienbare rentevoet (momenteel op 0,69%)

reeds 12 jaar betaald op een looptijd van 25 jaar

lening aangegaan in 2014

Graag had ik geweten of het mogelijk is, of zijn er leningen die dit niet toelaten?

Alvast bedankt voor uw reacties.

Bekijk
bakker911

Projectontwikkeling

2 reacties· · #Bouwpartners

Mijn ouder hebben twee naast elkaar gelegen panden, waarvan er een in slechte staat is. Het ander is een degelijk rijhuis.

De totale oppervlakte bedraagt +-720 vierkante meter, waarvan meer dan 500 bebouwd.

Nu hebben ze geen zin in veel rompslomp, en denken ze erover om het geheel als projectgrond te verkopen. Kwestie van in één keer alles te kunnen verkopen

Zijn er dingen waarop ze moeten letten? Valkuilen? Brengt het meer op indien ze apart verkopen?

Na inlichtingen bij de gemeente blijkt het totaal als projectgrond in aanmerking te komen.

Alvast bedankt voor jullie tips en info.

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag