Wij hebben 2 jaar geleden een overkapping laten plaatsen. Aan de bovenzijde hebben wij Quickstep clickvloer laten leggen met smalle spleten tussen elk profiel zodat het water daartussen kan. Het water valt dan op metalen platen die aan de onderzijde zijn voorzien van een condensdoek. Het water wordt opgevangen in een gootje van het hoofdprofiel en loopt zo verder naar de afvoerbuis. Nu hebben wij op verschillende plaatsen serieuze vochtvlekken op de condensdoek die, naar mijn bescheiden mening, het resultatt zijn van doorsijpeling van het vocht door de gaatjes van de vijzen waarmee de platen zijn bevestigd op de ijzeren profielen. Het probleem is dat ik dit niet kan bekijken omdat ik dan die Quickstep vloer moet verwijderen en deze aan de buitenkanten van de overkapping is voorzien van L-profielen die volgens mij verlijmd zijn waardoor ik al moet gaan 'breken' om de Quickstep te kunnen verwijderen en zo de vijzen te bekijken.
Mijn vraag is nu, is het een probleem dat deze condensdoek zeer vochtig wordt, en kennen jullie iemand in de buurt van Turnhout die handig genoeg is om toch hiernaar te komen kijken? De plaatser van de overkapping doet dit soort werk helaas niet meer en reageert niet op mijn berichten/telefoon.
Alvast bedankt,
Bekijk