Boeky2012

Boeky2012

Andere particulier

Lid sinds 30/11/2018

• 2 vragen gesteld
  • 4 vragen beantwoord
  • 1 lid bedankt

Geschiedenis

chevalier

Oprit in grint

5 reacties· · #Tuin
Boeky2012
Boeky2012

Best grindmatten plaatsen over de putdeksels. Anders zal het grind niet mooi op de deksels blijven liggen wanneer er met de auto wordt over gereden. 

Bekijk
Boeky2012
Boeky2012

Je hebt gelijk wanneer je zegt dat enkel drindmatten op de deksels onvoldoende is. Daarom ruime marge nemen rond het deksel (+/-  30 cm) en fixeren met enkel haken. 10 cm grind is onbereidbaar met de auto. Dit geeft teveel spoorvorming. In dat geval kies je beter voor split omdat dit zich beter vastzet en ook beter beloopbaar is.

Bekijk
Boeky2012
Boeky2012

Dag Receder,

Zodra de planten in de grond zitten kunnen zij geen vorstschade meer oplopen. Ikzelf geef er de voorkeur aan om steeds de gronddoek te verwijderen op voorwaarde dat de grondkluit niet openvalt tijdens het planten.

Bekijk

Ik heb 2 potten met verfoverschotten. Beiden hebben als kleur gebroken wit maar van een verschillend merk en hebben een verschillende tint van wit. Daarenboven is het ene overschot acryl en het ander latex. Als ik die zou samenmengen heb ik een voldoende hoeveelheid om een kleine berging te herschilderen. Mag je acrylverf mengen met latexverf?

Bekijk

Hallo iedereen,

In onze tuin gaan wij siergrind leggen. Wie heeft er ervaring met het gebruik van Bidim anti-worteldoek om dit onder het siergrind te plaatsen? Wij zouden hiervoor kiezen omwille van de witte kleur van deze doek t.o.v. de klassieke zwarte of groene anti-worteldoek. 

Alvast bedankt voor de reacties.

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag