Kan er mij iemand vertellen of het slim is om een thermostaat van niko te installeren in de badkamer... ondertussen zijn er al verschillende andere spullen op de markt zoals slimme thermostaten in de mediamarkt.
BekijkBouwer610
BouwerLid sinds 12/06/2016
- 2 vragen gesteld
- 1 vraag beantwoord
Geschiedenis
beste
mijn aannemer beweert dat we voldoende geissoleerd zijn in de gemeenschappelijke muur dankzij ... Cm isolatie tegen het huis van de buren. Tegen onze bakstenen steekt niets isolatie... De buren trokken hun houtskellet zo snel op en staken teveel cm aan hun kant... En hierdoor is dat niet meer mogelijk. Nu hij beweert dat zonder isolatie ons gebouw even goed aan die muur geïsoleerd is; en dat we kunnen profiteren van hun verwarming (raar want warmte komt normaal niet door hun isolatie). Ik als leek denk dat er koude langs beneden door ga komen en door die paar mm vooraan en achteraan die niet geïsoleerd is aan het gebouw
BekijkOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen