Het aansluiten van de schakelklok lukt mij niet. Ik snap niet wat ik fout doe. Rechts bij L en N komt de stroom binnen. Linksvoor heb ik blauw van mijn stopcontact en bruin achteraan. Initieel dacht ik dat ik de bruine via lus moet doorverbinden. Ma dat is het ook niet. De klok werkt en draait maar wat ik ook doe geen stroom op het stopcontact. Defect kan het ook niet zijn was is splinternieuw voor de 2de keer. Help?
BekijkBricoleur987654321
Andere particulierLid sinds 06/12/2020
- 1 vraag gesteld
- 2 vragen beantwoord
- 1 lid bedankt
Geschiedenis
Ik heb er zelf niet veel verstand van, maar wij hadden soortgelijk probleem. Bij ons was het probleem dat je een droog en natcircuit hebt. Het natcircuit is veel gevoeliger. Heel onze kast hadden ze op natcircuit gezet. Gevolg is hier en daar heb je klein beetje verlies. Als je die allemaal optelt. Was het boenk stroom uit. We hebben de kast dan aangepast en enkel circuits op natcircuit gezet die daar op horen. Vaatwas, wasmachine, badkamer, ingebouwd stopcontact in aanrecht enz. Sinds dien nooit geen probleem meer. De elektricien is hiervoor 5 keer komen zien en twee keer met collega. Het was voor hun de eerste keer dat ze het tegenkwamen. Maar gaven wel toe dat het eigenlijk logisch was. Hopelijk ben je iets met mijn uitleg. Succes.
BekijkOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen